Tømmekalender for 2024 kan fås på Innbyggertorget

Det sendes ikke lenger ut papirutgave av tømmekalenderen til kommunens husstander. De som ønsker papirkalender kan få denne utlevert på Innbyggertorget.

Via knappelenken under finner du tømmekalenderen for 2024.

Lenke til Tømmekalenderen

Tømmekalenderen og andre tjenester er også enkelt tilgjengelig via appen "Min renovasjon".

Via denne appen mottar du også varsler fra renovasjonstjenesten, og du kan selv sende meldinger og bestille ekstra tjenester. Avviksmeldinger må sendes innen tre dager.

Appen min renovasjon-gj.png

• Appen lastes ned fra App Store eller Google Play.

For å fange opp utførte oppdateringer kan det være hensiktsmessig å innimellom avinstallere og installere appen på nytt, eksempelvis etter et årsskifte.

Her kan du få papirkalender

• Det sendes ikke lenger ut noen papirutgave av tømmekalenderen til kommunens husstander. De som ønsker papirkalender kan få denne utlevert på Innbyggertorget i Lyngdal kulturhus, på Konsmo kommunehus samt på biblioteket på Konsmo og Byremo.

Bladdalen stengt i uke 1

Bladdalen gjenvinningsstasjon sør for Byremo holder normalt åpent torsdager i oddetallsuker, men ikke i uke 1. Fra og med torsdag i uke 3 er avfallsmottaket åpent som normalt, fra kl. 14 til 18, og til kl. 19 perioden april-september.

Skrumoen i Lyngdal og Skjolnes i Farsund har åpent som normalt:

• Skrumoen miljøstasjon - åpningstider for privat levering av avfall:
    Tirsdag, torsdag og fredag kl. 8-14
    Onsdager kl. 12-19
    Første lørdag i måneden kl. 10-14
  • Skjolnes avfallsplass - åpningstider for privat levering av avfall:
    Mandag kl. 8-13
    Onsdag kl. 12-19
    Fredag kl. 8-13

Avfallsmottakene er ellers stengt på bevegelige helligdager og høytidsdager.

Lenke: Hjemmeside RFL

Renovasjonsselskapet for Farsund og Lyngdal (RFL)
Skjolnes avfallsplass, Farsund
Skjolnesveien 90, 4550 Farsund