Vil du jobbe eller ha møter på Statens hus?

Er du statlig eller annen offentlig ansatt kan du nå bestille både kontorplass og møterom på Statens hus i Lyngdal.

– Ja, nå har vi åpnet for at statlige og kommunalt ansatte kan bestille både kontorplass og møterom her hos oss, sier Marius Thoresen, prosjektleder for Statens hus RegionLab Lister i Lyngdal.

Tilbudet er for både enkeltpersoner og offentlige virksomheter.

Marius H. Thoresen portrett
Marius H. Thoresen.

– Vårt mål er å koble statlig, regional og lokal forvaltning tettere sammen. Det inkluderer også samarbeid mellom næringslivet og det offentlige. Vi tilbyr et felles kontorlandskap hvor kompetanse, innovasjon og erfaringer kan deles, sier Thoresen, og oppfordrer offentlige ansatte til å benytte anledningen til å bli en del av kompetanseutvekslingen på Statens hus RegionLab Lister.

Statens hus finner du på adressen Stasjonsgata 28, i bygget som lokalt i Lyngdal går under navnet «Postgården».

Via lenkene under kan du bestille møterom eller kontorplass, og du kan lese mer om Statens hus RegionLab Lister.

Lenke: Booking på Statens hus

Lenke: Dette er Statens hus

Postgården - hele bygget
Statens hus finner du i Stasjonsgata 28, i bygget som lokalt i Lyngdal går under navnet «Postgården». Foto: Ole Åsmund Brattfjord, Lyngdal kommune