Formannskapet på Kommune-TV

Opptaket fra møtet i formannskapet 10. juni er nå tilgjengelig i TV-arkivet.

Investeringsutvalget hadde sitt møte fra kl. 16 onsdag 9. juni, mens Lyngdal formannskap var samlet til et ekstramøte torsdag 10. juni.

Møtene ble holdt fysisk i kommunestyresalen i Lyngdal rådhus, men var grunnet korona-restriksjoner ikke åpne for publikum eller presse. Offentligheten ivaretas gjennom sendingene på Kommune-TV. Der ligger også møteinnkallinger med sakliste tilgjengelig for nedlast.

Lenken under tar deg til opptaket fra Lyngdal formannskap. Det andre opptaket er blitt slettet, i tråd med kommunestyrets vedtak 9. februar 2023. Her besluttet kommunestyret at opptak fra utvalgsmøter beholdes i TV-arkivet i 100 dager, mens opptak fra formannskap og kommunestyre skal ha en varighet på fire år.

Investeringsutvalget 090621

Lenke: Formannskapet 100621