Kommunestyret 15. april i opptak

Her finner du det redigerte opptaket fra møtet i Lyngdal kommunestyre torsdag 15. april.

På grunn av smittevernhensyn ble møtet gjennomført på Teams. I dette redigerte opptaket er pauser og annen dødtid klippet bort. Utover det er opptaket identisk med direktesendingen. En sending som for øvrig ble fulgt av 359 "seere". Seere er satt i hermetegn fordi det som telles er unike IP-adresser og ikke personer. Noe som betyr at minimum 359 personer fulgte sendingen.

Innledningsvis var det flere orienteringer:

• Forslag til intensjonsavtale for fusjon av Agder Energi og Glitre Energi ved professor Roy Mersland fra Universitetet i Agder og leder for Arbeidsutvalget, Gro Anita Mykjåland.
  • Informasjon om Miljøfyrtårn-prosessen v/rådgiver Harald Øivin Hol, Arealforvaltning og miljø i Lyngdal kommune.
  • Status investeringsprosjekter v/kommunalsjef for PLan og næring, Kristine Valborgland.

Opptaket fra møtet finner du via knappelenken under. For best mulig lyd under avspillingen anbefales å benytte øreplugger eller hodetelefoner.

Lenke: Lyngdal kommunestyre 150421

I Kommune-TV kan du også laste ned møteinnkalling og sakliste.