Utvalgs- og kommunestyremøtet torsdag 7. april

Her kan du se opptaket fra møtet som torsdag 7. april var i Lyngdal kommunestyre.

Hovedutvalg for helse og velferd var samlet til et ekstramøte torsdag 7. april, for å ta stilling til opprettelse av midlertidig stilling som leder for helse og velferd i Lyngdal kommune. Møtet ble overført direkte på Kommune-TV fra kl. 15.30. Nå kan du se det i opptak.

Det kan du også med Lyngdal kommunestyre, som hadde møte senere samme dag.

Lenken under tar deg til opptaket fra Lyngdal kommunestyre. Det andre opptaket er slettet, i tråd med kommunestyrets vedtak 9. februar 2023. Her besluttet kommunestyret at opptak fra utvalgsmøter beholdes i TV-arkivet i 100 dager, mens opptak fra formannskap og kommunestyre skal ha en varighet på fire år.

Helse og velferd 070422

Lenke: Kommunestyret 070422

Lyngdal rådhus02 rhauan 310521.jpg
Torsdag 7. april ble det overført direkte fra to politiske møter i Lyngdal rådhus. Nå ligger opptakene ute.

Sist endret: 14.03.2024