Opptak fra politiske møter i uke 4

I uke fire kunne du på Kommune-TV følge direktesendinger fra ikke mindre enn fem politiske møter. Nå er alle opptakene publisert.

Det ble sendt fra fire utvalgsmøter og formannskapet.

• Utvalg for miljø, plan og teknisk (UMPT), tirsdag 25. januar fra kl. 16
  • Utvalg for helse og velferd, tirsdag 25. januar fra kl. 19
  • Utvalg for barn og oppvekst, onsdag 26. januar fra kl. 16
  • Utvalg for kultur og samskaping, onsdag 26. januar fra kl. 19
  • Formannskap, torsdag 27. januar fra kl. 16.30

Alle møtene ble holdt i kommunestyresalen i Lyngdal rådhus, og var i utgangspunktet åpne for publikum. Men gjeldende avstandsregler for smittevern legger en begrensning på hvor mange som kan slippe inn. I kommunestyresalen er det maksimale antall tillatte personer 18.

Lenken under tar deg til opptaket fra Lyngdal formannskap. De øvrige opptakene er blitt slettet, i tråd med kommunestyrets vedtak 9. februar 2023. Her besluttet kommunestyret at opptak fra utvalgsmøter beholdes i TV-arkivet i 100 dager, mens opptak fra formannskap og kommunestyre skal ha en varighet på fire år.

Lenke: Formannskapet 27.01.22

UMPT 25.01.22

Helse og velferd 25.01.22

Skjermdump Kommune-TV helse og velferd 250122.png
Fra møtet i helse og velferd 25.01.22.

Barn og oppvekst 26.01.22

Kultur og samskaping 26.01.22

Tidligere møter

Opptak fra tidligere politiske møter finner du i arkivet på Kommune-TV.

For enklere å sortere på opptakene kan du i arkivet velge ulike kategorier. Men vær obs på at møter som er holdt på Teams ligger arkivert under kategorien Teams. Så dersom det er møter du ikke finner under kategoriene utvalgsmøter, formannskap eller kommunestyre, så sjekk Teams-arkivet.

I TV-arkivet finner du også opptakene fra kommunestyret i tidligere Audnedal kommune, og fra møtene i fellesnemnda for ny kommune. Lyngdal kommune hadde ikke sending fra politiske møter før sammenslåingen.

Visningstallet som står under hvert opptak i arkivet forteller hvor mange ganger dette opptaket er blitt besøkt etter publisering. For at en visning skal registreres her må opptaket bli spilt av i minimum fem sekunder.

Sist endret: 14.03.2024