Oppdag nye steder med lesebrillene på!

Med emneknaggen #besteleseplassen på Instagram kan du både dele dine fineste leseplasser og oppdage nye.

Bli med på å spre leseglede og vis frem den fine regionen vår samtidig.

Hvorfor ikke ta med ei bok neste gang du er ute på tur, og ta et bilde av deg selv og boka på en fin plass. Legg det ut på Instagram med emneknaggen #besteleseplassen, så kan andre se det og bli inspirert. Merk gjerne bildet med flere emneknagger, som for eksempel det lokale biblioteket, så er det lettere å finne plassen. Dette er en morsom måte å spre leseglede på, samtidig som vi får vist frem den fine regionen vår.

Etter hvert som folk deler tips vil vi gjerne vise fram noen av de gode leseplassene i biblioteket (vi spør alltid om lov før vi bruker bilder).

Vi gleder oss til å se mange gode og kreative steder der lesere fordyper seg i bøker på inspirerende steder.

Hilsen biblioteket

leselyst-ann-kristin-tollefsen.jpg