Lyngdal kommunestyre i opptak

Møtet i Lyngdal kommunestyre torsdag 18. november kan du nå se i opptak på Kommune-TV.

Grunnet hensynet til smittevern ble møtet i Lyngdal kommunestyre torsdag 18. november 2021 igjen holdt i Lyngdal kulturhus.

Blant sakene som ble behandlet i dette møtet var endringer i reglementet for folkevalgte, rapporten for 2. tertial, valg av ny leder til kontrollutvalget og opprettelse av det interkommunale selskapet Listerhavnene. Til møtet forelå det også to interpellasjoner for ordføreren å svare på.

Det redigerte opptaket fra møtet finner du via knappelenken under. I Kommune-TV kan du også laste ned møteinnkalling og sakliste.

Lenke: Kommunestyret 181121

For best mulig lydopplevelse under avspillingen av opptaket anbefales å benytte øreplugger eller hodetelefoner.

Skjermdump Lyngdal kommunestyre 181121.png
Skjermdump fra Kommune-TV.