Planutvalget og formannskapet i opptak

Før sankthansbålene og grillene ble tent 23. juni, kunne du på Kommune-TV få med deg sommerens siste politiske livesending, fra planutvalget og formannskapet. Nå er det redigerte opptaket publisert.

Planutvalget startet sitt møte kl. 09 torsdag 23. juni, med kun én sak på agendaen. Det var politisk sak 2/2022, forslag om ny frist for innspill til kommuneplanens arealdel. Deretter skiftet de folkevalgte "hatt" og satte nytt møte som formannskapet, med en del flere saker på dagsorden, og lengre ordskifte.

Via knappelenken under finner du det redigerte opptaket fra møtet. I den redigerte versjonen er pauser og annen dødtid klippet bort. Utover det er opptaket identisk med direktesendingen.

Planutvalget og formannskapet 230622

I Kommune-TV kan du også laste ned møteinnkallinger med sakliste.

Er det andre sendinger du har gått glipp av, eller politiske møter du ønsker å se igjen, finner du alle opptakene i TV-arkivet.

Formannskapet 230622 Ingerstiftelsen Brogeland.png
Tonje Brogeland fra Ingerstiftelsen orienterer Lyngdal formannskap om mulighetene stiftelsen ser for seg på Bergeheim. Skjermdump fra Kommune-TV.