Se årets første kommunestyremøte på Kommune-TV

Torsdag 4. februar var det klart for det første kommunestyremøtet i 2021. Nå kan du se møtet i opptak på Kommune-TV.

Møtet ble holdt i Lyngdal kulturhus, men var grunnet korona-restriksjonene ikke åpent for publikum. Offentligheten ivaretas gjennom sendingen på Kommune-TV. I tillegg har media anledning til å være til stede i kommunestyret og de andre politiske møtene.

Denne direktesendingen fra kommunestyret hadde totalt 370 følgere. Opptaket fra møtet finner du via knappelenken under.

Lyngdal kommunestyre 040221

For best mulig lyd under avspillingen anbefales å benytte øreplugger eller hodetelefoner.

Innledningsvis i møtet var det orienteringer om arbeidet med kommuneplanens arealdel, status for investeringprosjekter og informasjon om den pågående administrative omorganiseringen som følge av budsjettvedtaket for 2021.

Lyngdal kommunestyre 040221 skjermdump kommune-TV.png
Skjermdump fra sendingen på Kommune-TV.

Sist endret: 14.03.2024