Status om budsjettarbeidet

Torsdag 26. november informerte kommunedirektør Kjell Olav Hæåk de politiske partiene om status i arbeidet med årsbudsjett 2021 og økonomiplan for 2021-2024. Se det på Kommune-TV.

Partiene stilte med gruppeleder, pluss én representant i tillegg. Det var en tilsvarende gjennomgang av budsjettarbeidet en uke før budsjettkonferansen 12. november. Dette var statusrapport nummer to, før kommunestyret samles til budsjettmøte 17. desember.

På grunn av korona-situasjonen ble budsjettmøtet gjennomført på Teams, og overført direkte på Kommune-TV.

Via lenken under kan du se møtet i opptak.

Budsjettmøte 26.11.20

Til stede fra administrasjonen, i tillegg til kommunedirektøren, var Elin Rugland Falkum, kommunalsjef Økonomi og Kristine S. Valborgland, kommunalsjef Plan og næring.

For best mulig lyd under avspillingen av opptaket anbefales å benytte øreplugger eller hodetelefoner.