Opptak av Lyngdal kommunestyre

Lyngdal kommunestyres møte torsdag 25. mai kan du nå se i opptak på Kommune-TV.

I dette redigerte opptaket kan du blant annet følge behandlingen av to innsigelser fra Statsforvalteren i Agder knyttet til reguleringsplaner, videreføring av samarbeidsavtale med Lister Nyskaping og søknad fra Sørlandsbadet AS om avdragsutsettelse for rentefritt lån. Det ble også lagt fram en ekstrasak om sommerjobb for ungdom. Møtet ble avsluttet med tre interpellasjon. Blant annet fra Fremskrittspartiet som spurte om kommunens søknad til staten om ekstrabevilgning til Anne-Cath Vestly museet.

At opptaket er redigert betyr at pauser og annen dødtid er klippet bort. Utover det er opptaket identisk med direktesendingen.

Grunnet tekniske problemer er dette opptaket skjemmet av noe dårlig lyd.

Opptaket fra kommunestyret finner du via knappelenken under.

Lenke: Kommunestyret 25. mai

I Kommune-TV kan du også laste ned møteinnkalling med sakliste. Du kan også endre på kameravinklene underveis i en sending. Les mer om det i omtalen av sendingen på Kommune-TV.

Dronefoto over området til Forundringsparken og Anne-Cath. Vestly-museet
Dronefoto over området til Forundringsparken og Anne-Cath. Vestly-museet. Foto: Ole Åsmund Brattfjord, Lyngdal kommune